петак, 4. новембар 2011.

Novi nacin otvaranja piva i harem

Jedva se kuci dovukoh. Juce i danas sam bila u teretani i imam gadnu upalu misica. U grad sam obula stikle, visoke 12 cm. Stikle i upala misica. Savrsenstvo. Polomila sam otvarac za pivo. Bila sam prinudjena da otvaram pivo viljuskom. Trajalo je to nekih pola sata, ali nema veze. Sad lezim, pijem pivo, jedem i dopisujem se sa deckom. Do malopre sam sa njim bila u gradu i desilo se nesto sto me je strasno iznerviralo. Sedimo mi, pricamo, ma sve super i samo odjednom stize njemu poruka. I to od koga, ni manje ni vise, nego od njegove bivse! A poruke je glasila, dobro, ne mogu bas da se setim sta je pisalo. Bilo je to nesto kao:'' Bla bla bla bla harem bla VOLIM TE :***'' Ne mogu da se setim sto je spomenula harem, ali je bitno da je napisala da ga voli!! Molim?! Uzela sam mu mobilni, kao neka ljubomorna ludaca ( citaj bez ''kao'') i pretrazivala. Imala sam sta i da vidim! 30 propustenih poziva od nje. Ma ne bi bio problem da je samo ona njega zvala, nego je i on nju. Njegov komentar na to je bio: ''Pa dobro, sta? To sto se cimamo ne mora nista da znaci.'' Molim?! Ah dobro, onda cemo tako. Pokusala sam da se ponasam normalno, pribrano, kao da se nista nije desilo. Uspelo mi je, sve do pre minut. Poslala sam mu poruku: '' I, sta kaze bivsa?''
Sutra je maskenbal. Halloween afterparty. Maskiracu se u Morticiu iz porodice Addams. Sve sam lepo spremila. Sad odoh da odmorim zivce, cao :**

Нема коментара:

Постави коментар