понедељак, 24. октобар 2011.

Cekam da mi porastu sise

Cekam da mi porastu sise. Vidim, nacekacu se. Ravna sam i to me uzasno nervira.
Setila sam se necega. Pricala sam danas o necemu sa drugaricom, pa je ona spomenla rec ''pljuvanje''. Ta rec me je odmah podsetila na nesto iz proslosti. Ovako je to bilo. Gabrijela i ja smo se setale sa mojim bivsim i njegovim drugom. Inace, taj moj bivsi je onaj koji je bio dobar, a ja sam ga ostavila i kajem se zbog toga. I tako setamo se mi i samo ce Gabrijela: '' A ova Monika, kad pricas sa njom treba da nosis kisobran sa sobom, ona kad prica pljuje na sve strane. Od sad nosim kisobran.'' Dobro Gabrijela, vidim da se bas nesto i nisi okupirala oko toga da nosis kisobran. Kada je ona to rekla, ja sam se samo nasmejala. Nisam nista prokomentarisala. A sta su bivsi i njegov drug na to rekli, stvarno ne znam, nisam obracala paznju. Mozda su se samo smejali.
Ima jos nesto. Pred jednim mojim bivsim je izjavila da hodam kao patka. Dobro- pljujem, hodam kao patka, sta je sledece?
Muka mi je. Danas sam  toliko jela da to nije normalno. Mozda nemam sise, ali zato imam lepu zadnjicu. Da ne zaboravim, imam i celulit. Prosto sam ponosna na njega, jako je uporan i nista ga ne sprecava. Bravo!  Ove nedelje imam bas dosta obaveza. Prezivecu, nadam se.Odoh da calabrcnem jos nesto :D 

Нема коментара:

Постави коментар