уторак, 25. октобар 2011.

2 ponude za vezu i magarci

I tako sam ja danas dobila 2 ponude za vezu... Nisam prihvatila ni jednu... Jednostavno nisam mogla, bar ne jos uvek. Sa Mirzom (Bosancem) se cujem svaki dan. On mi se  bas bas svidja. Kad bih sad zapocela vezu sa nekim drugim osecala bih se kao da sam ga prevarila. Mislim, nismo mi bas u vezi, ali ipak... Danas sam sve zive smarala sa ovim: ''ej kiso stani, ej kiso prestani 3X i prolij sve magarce sto kroz vodu teku i kamenje sto kroz nju prolazi...'' To bi inace trebalo da bude pesma koja treba da se peva da bi kisa prestala. Bar mi je tako drugarica rekla. Ne razumem kako su se u sve to umesali magarci, ali nema veze. Danas mi je jedan decko rekao da se smejem kao papagaj i da hodam kao da mi je neko nabio igle  u pete. Nije mislio nista lose. Hahah. Inace, imam jednog jako bucnog papagaja koga cu do kraja da izbacim na ulicu. Jela sam neke prezacinjene masne kobasice i sad mi je muka. Bljak. Odoh, ce da mi krene iz duse. :D

4 коментара: