четвртак, 27. октобар 2011.

Odoh u Bosnu

Odlucila sam da se ja lepo spakujem i odem za vikend u Bosnu. Pa nisam valjda luda da cekam decembar pa da tek tad odem?! Sutra cu da spakujem stvari u moj savrseni pink kofer i da sednem u auto i odem. Ma bolje da odem busom. Kad Mirza, ocigledno, ne planira da dodje ovde, otici cu ja kod njega. Jednostavno. Samo mi fali da ja odem tamo, a on nasao drugu. Ma nije, nadam se. Sad cu da napisem spisak stvari koje treba da nosim. Vidi ti ovooo... Opaa... Na njegovom profilu na fb-u je postavljena bas lepa slika. Cini mi se da je ovo njegova bivsa, kad sam bila u Bosni poslednji put pokazao mi je njegovu bivsu i mislim da je to bas ova sa slike. On i njegova bivsa. Lepota. Ma necu da se nerviram. Ne mora da znaci da ponovo ima nesto sa njom, ili? Kako god. Ispitacu ja tu situaciju kad budem stigla tamo.Odoh sad, treba sutra rano da ustanem da se pakujem. cao :)

1 коментар:

  1. Kad bi samo mogla da promeniš font i boju fonta i da ne bude italic... E, onda ću sve da pročitam (iako već sve znam :-))... U svakom slučaju, nećemo "trošiti" čas engleskog na vesti iz nesvesti :-)))
    Voli te tvoja teacherka!

    ОдговориИзбриши