субота, 22. октобар 2011.

O pa zdravo

Piski mi se. Nije ni bitno, ionako necu da uradim to, jer me mrzi da ustanem iz kreveta. Do kupatila ima citavih 5 metara, sto je, ako cemo realno, dugacak put. Ne znam zasto uopste pisem o ovome. Nemam pametnija posla. On je vodolija, a ja skorpija. On zivi u Bosni, ja u Srbiji. Ah koja steta. Upoznali smo se, videli smo se i super se proveli, tacno pre nedelju dana. Od tada se dopisujemo svaki dan. Da li ce mozda i on pobeci od mene, kao i svi moji bivsi? Ili ce se igrom slucajeva desiti da ga moja ''najbolja drugarica'' upozna i preotme mi ga, kao i sve ostale? Hmmm... Videcemo. Mada, sanse za to su poprilicno male. Daleko je Bosna. A i sta bi ona trazila u Bosni?! ''... Kupio mi oko vrata lanac, srce moje osvoji Bosanac!'' Dobro, lanac mi nije kupio (bice i toga, osecam), ali srce mi je definitivno osvojio. Pisacu vam uskoro o svemu sta mi se desavalo, sta se desava, kako smo se upoznali taj cuveni Bosanac i ja, sta se desavalo na polju ljubavi u proslosti i o mojoj ''najboljoj drugarici''. Sada odoh da fejsbucim i da potrazim na internetu neke lepe stiklice, ako je moguce pink boje. Stikle- moja opsesija. <3 Pozdrav! :)



Нема коментара:

Постави коментар