недеља, 23. октобар 2011.

''Najbolja drugarica''

''Najbolja drugarica'' Bila je to, sve dok nije pokazala svoje pravo lice. Ali ne, nisam ja ljuta na nju, niti je mrzim ili slicno. Druzimo se mi, ali smo se dosta udaljile. Tako je bolje. Milsim da ne postoji decko iz ovog grada i okolnih sela, a da se nije dopisivao sa njom. Ne, nije ona nesto lepa. Slatka je, ali nista spektakularno. Prosecne lepote. Ali ima nesto u sebi, ni sama ne znam sta, sto privlaci muskarce. Svi se zalepe za nju i svi trce za njom.Ona to i hoce, da svi trce za njom. Pokusava da izigrava neku ribu, a i uspeva joj.Umesala mi se u svaku vezu. Onaj Aleksa o kom sam vam pisala, e on je jednom prilikom izjavio preda mnom : '' Nemojte pogresno da me shvatite, ali Gabrijela se mnogo prolepsala.'' Sa onim mojim najboljim deckom je par puta otisla na utakmicu ili tako negde, bez mene. Sa onim narcisom od decka se dopisivala. Svidjala se Aleksi jedno vreme. Uglavnom, cuje se sa svakim mojim bivsim. Ne bih puno da pisem o njoj. Ovo je sasvim dovoljno, za sad.



Нема коментара:

Постави коментар