недеља, 23. октобар 2011.

Svi moji bivsi

Sedim,pijem kaficu i uzivam. Sada cu vam ispricati pricu o svim mojim bivsima. Lepi, ruzni, debeli, prezgodni, pametni, glupi, paraziti, pijanice... Bilo ih je svakakvih.
Prvi decko. Bese to davno. 3 meseca je to trajalo. Poprilicno kratko,mada, sve moje veze su bile kratke, ali burne. Zaista savrseno nesavrsene. Bio je lep, zgodan i pozeljan u zenskom drustvu. Stalno mi je pricao koliko mu znacim. Ah ljubav iz osnovne skole. Secam se kako smo se ponekad krili u zenskom wc-u. Jedna moja drugarica i ja smo se stalno svadjale oko njega. Moglo bi se reci i da smo ga delile. Cudna situacija, stvarno cudna. Sve u svemu, bila je to lepa veza i lepo se zavrsila. Da, jako lepo. Cak ne znam ni zasto smo raskinuli. Ah da, rekao mi je da mu je veza dosadila. Nije mi bas tim recima rekao, ma on je meni roman napisao o tome zasto raskidamo. Sve se svodilo na to da mu je veza dosadila. Nakon nedelju, dve nasao je drugu. Javi mi se on ponekad. Pitao me je da odemo na pice. Rekla sam da nema potrebe.
Drugi decko. Necu puno pisati o njemu. Dve nedelje,kratko, ali sasvim dovoljno da upoznam njegovo pravo lice. Neka vrsta parazita. Specificno stvorenje. Raskinula sam ja. Posle toga se nismo culi. Ustvari, javio mi se jednom. Pitao me je da se vidimo. Rekla sam i njemu da nema potrebe, zasto bih se videla sa njim?
Treci decko. Letnja semica. Kum mog sledeceg decka, o kome cu vam pisati odmah posle ovog. Decko je iz Svajcarske, dosao je ovde na raspustu. Bio je divan prema meni. Varala sam ga. Sve vreme. Sa njegovim kumom. Nikad to nije saznao. Nakon dve nedelje vratio se u Svajcarsku. Raskinuli smo na miran nacin. Tako smo se dogovorili, jednostavno nisam mogla da zamislim vezu na daljinu, a ni on.
Cim je on otisao, ja sam zapocela vezu sa njegovim kumom, Aleksom. Decko koji mi je najvise znacio, bili smo nerazdvojni. U pocetku je sve bilo lepo, kao u filmu. Posle prvih mesec dana poceli su problemi. Svadje svakog dana. Zbog svega i svacega. Ja sam bila bolesno ljubomorna, a on tvrdoglav i nepopravljivi zenskaros.Nije on mene nikada prevario, ali se zato dopisivao sa dosta njih. Raskidali smo vise puta. Nakon dan, dva se pomirimo. To je sve trajalo sve dok on nije odlucio da zavrsimo sa tim. Dan pre mog rodjendana mi je rekao da je bolje da budemo samo drugovi. Znam da je to bilo najispravnije, zbog svih svadja, jednostavno nije islo, ali me je raskid sa njim skroz dotukao. Dugo nisam mogla da se oporavim od toga. Na rodjendan  ki nije dosao, iako je obecao da ce doci. Nije se cak ni javio. Posle toga ja sam se njemu prva javila. Pokusala sam da se pomirim sa njim, nije hteo. Nasla sam drugog, pokusavala sam da uz njega zaboravim Aleksu. Taj decko uz kog sam pokusavala da zaboravim Aleksu mi je bio najbolji decko, ali nisam osecala nista prema njemu. '' Uvek sam htela divlje, a terala pitome...''  Trudio se oko mene, sve svoje slobodno vreme je provodio sa mnom, drugovi mu nisu tad bili prioritet. Nakon mesec i po, raskinula sam. Zbog toga se i sad kajem, sve bih dala da mogu da budem sa njim ponovo. Nismo se ni culi vise.
Aleksa me je molio da se pomirimo. Hahaha. Eh dragi moj Aleksa, sve se vraca, sve se placa. Naravno da nisam pristala da se pomirim sa njim, iako sam ga jos uvek volela. Trpela sam vredjanja njegovih drugova i njega. Njegovi drugovi su se stalno mesali u nasu vezu, nisu me gotivili, ne znam zasto. I dalje smo se dopisivali i vidjali. Prestala sam da gajim bilo kakva osecanja prema njemu, a on me je i dalje molio. Sve dok nisam upoznala jednog decka. Upoznali smo se u teretani. Videli smo se. Otisli smo bas u kafic gde je bio Aleksa. On je tu napravio scenu. Posle toga mi nije poslao ni jednu poruku, nismo se vise culi. Poceo je da prica svasta o meni, da sam kurva, drolja. Ne, nije me to pogadjalo. I dalje to prica o meni, nije me briga. Da se vratimo na decka iz teretane. Narcis, zaljubljen u sebe, zgodan, prezgodan i prelep. Ta njegova narcisioznost me je izludjivala. Nismo raskinuli zbog toga. Pomirio se sa bivsom.
Bila sam sa jednim tipom koji je debeo, ali ima nesto jebozovno u sebi. Bili smo svega 10 dana u vezi, ali za tih 10 dana provela sam se sa njim neverovatno dobro. Pricao je drugima kako me samo zeza. Rekao mi je da me je prevario i da hoce da raskinemo. Do skoro smo se dopisivali kao drugovi. Svaki dan smo pricali po 2 sata preko telefona. Bas sam ga zavolela kao druga. Sve je bilo super, dok pre 5 dana nisam cula kako je rekao: ,, Monika, ah Monika, ma ja nju samo zajebavam, zavlacim. Hahaha'' Posle toga mu ni na jednu poruku nisam odgovorila.
Do skoro sam se dopisivala sa jednim deckom i trebalo je da budemo u vezi. Videli smo se i rekao mi je kako mu se svidjam i dogovorili smo se da se vidimo ove nedelje. Otisla sam za prosli vikend u Bosnu. U petak sam stigla tamo. Culi smo se i sve je bilo ok. Subota. Uopste mi se nije javio. Nedelja. Uopste mi se nije javio. U nedelju uvece sami mu poslala poruku da sam stigla kuci, na to je odgovorio samo : ''Super.'' Primetila sam da nesto nije kako treba. Posle toga mi nije pisao. Pre 3 dana mi je poslao poruku: ''Ej ne bih da te vise zavlacim, desilo se nesto neocekivano. Javila mi se moja bivsa koja mi puno znaci. Sad se ne razdvajamo. Ako hoces mozemo da budemo samo drugovi...'' To je to. Ili se pomire sa bivsom, ili nadju drugu, ili jednostavno nestanu. Cudna stvar. Sta je to pogresno u meni? Ili ipak u njima? Gde su nestali svi dobri muskarci? Mada, takvi primerci su zaista retki. Imala sam jednog takvog, ali mi je i tu nesto falilo. Ma ko mi moze udovoljiti?!

1 коментар:



  1. Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sad sam veoma srecna i zadovoljna zena vratila mi volju za zivot evo broja viber wcp poziv +381616418057

    ОдговориИзбриши