недеља, 23. октобар 2011.

Savrsen decko iz Bosne

Onaj decko iz Bosne. Upoznala nas je moja sestra. Pa to se moze nazvati veza na daljinu. Ustvari ne. On i ja nismo pricali o vezi. Stvarno mi se svidja, Bas je decko po mom ukusu. Jeste da smo proveli jedan dan zajedno, ali je savrsen. Reci cete da savrsenstvo ne postoji, tako sam i ja mislila dok nisam njega upoznala.Nedostaje mi, a znam da nedostajem i ja njemu. Cujemo se svaki dan i jedva cekam da se vidimo ponovo. Pisacu o svemu sta se desava sa njim. Ah da, podseca me jedna pesma na njega. Kad smo se dopisivali rekao mi je da slusa pesmu '' When you're gone'' od Avril. Divna pesma. Zaboravila sam da kazem da on svira gitaru, sto mu je dodatni plus :)  Odoh sada da pisem sastav o mitu i korupciji, interesantna tema strasno, prosto sam kao stvorena za takve teme. Salim se, nisam ja za takve teme, Ja sam vise za modu, ljubav i tako te stvari :) Pozdraaav! <3

Нема коментара:

Постави коментар